Knowing as much as possible about your (potential) customer is one of the basic challenges of marketing. Where did he come from, when he replied to our e-mail, when he clicked on the link we sent him? TheseRead more
#OutOfTheBoxBC #17 Modern UI – Śledzenie przesyłki w Microsoft Dynamics 365 Business Central
W codziennej pracy wszyscy szukamy sposobów, aby ułatwić sobie wykonywanie poszczególnych czynności. Microsoft Dynamics 365 Business Central oferuje użytkownikowi szereg funkcjonalności, które mogą zoptymalizować jego pracę. Jedną z takich na pozór banalnych, ale przydatnych możliwościRead more
#OutOfTheBoxCRM #17 Reguły wykrywania duplikatów w Microsoft Dynamics 365 CRM
Duplikaty, czy kopie to dokładnie te same informacje, które zaśmiecają naszego CRM-a, wprowadzają istotne zamieszanie w pracy naszych handlowców, a przede wszystkim powodują niespójność danych biznesowych. W modułach klasy CRM rozwiązania Microsoft Dynamics 365 dostajemyRead more
#OutOfTheBoxBC #16 Modern UI – Editing posted documents in Microsoft Dynamics 365 Business Central
Sometimes it is necessary to make changes in documents, that have been already posted. In Business Central, in the SaaS model, a free change of values in posted documents is no longer possible, as was the case with the on-premise installation. But as an endRead more
#OutOfTheBoxCRM #16 Lead scoring - models of assessing potential customers in Dynamics 365 Marketing
As little work as possible, as much value as possible. This is the assumption behind all systems, that we implement in our companies. Automation should bring us profit maximization. One of the tools for suchRead more
Dynamics 365 Business Central wersja 18 – czym rozpoczniemy ten rok?
Wave 1 w ramach roku 2021 dla systemu MS Dynamics 365 Business Central to nic innego, jak pierwsza z dwóch zapowiedzianych, dużych aktualizacji oprogramowania, które zostały zaplanowane przez MS dla użytkowników systemu dedykowanego sektorowi MŚPRead more
#OutOfTheBoxBC #15 Modern UI – Create workflows with Power Automate and Business Central
Time, resources and budget – these three factors, or rather their consumption during business management, can very often determine the condition and competitiveness of the company. Microsoft Dynamics 365 Business Central offers many functionalities, thatRead more
#OutOfTheBoxCRM #15 Segments in Microsoft Dynamics 365 Marketing
Recognition of markets needs is the basic challenge in the work of marketing and sales. Proper definition of target groups, accurate identification of whom we really want to reach with our communication and, consequently, ourRead more
#OutOfTheBoxBC #14 Modern UI – Polityka przechowywania danych i audyt systemowych pól w Microsoft Dynamics 365 Business Central
W ostatnim wydaniu OOTB pokazaliśmy w jaki sposób skonfigurować Business Central aby powiadamiał użytkownika o kluczowych zmianach w systemie. Jest to jedna z kilku możliwości obok dziennika zmian, które daje kontrolę nad zmianami wprowadzanymi wRead more
#OutOfTheBoxCRM #14 Microsoft Customer Voice – ankiety w Twoim systemie CRM
Feedback. Magiczne słowo we współpracy z naszymi Klientami. Często realizując działania dla naszego Kontrahenta, wysyłając mu ofertę, rozwiązując jego zgłoszenie – oczekujemy zwrotnej informacji jak nam poszło. Z pomocą przychodzi nam kolejne rozwiązanie, dostępne zRead more